****

Ես ձկնիկն եմ,նույն բկլիկն եմ,
Ինձ խաբում է նույն որդը,
Որդը պիտի այնպես ուտեմ,
Որ չտեսնի ձկնորսը:
****
Ես փղիկ եմ,դեռ փոքրիկ եմ,
Բոլորն ինձ շատ են սիրում,
Որ փոքրիկ եմ,ես էլ գիտեմ,
Մենակ ջուր էլ չեմ խմում:

****
Կարմրակտուց-կարմրատոտիկ`
Սպիտակ բադ եմ,
Լճակ կա իմ բնին մոտիկ`
Լողալ գիտեմ:
Սպիտակփետուր-կարմրաքիթ նավ`
Ես եմ որ կամ,
Չոր կարող եմ ջրից դուրս գալ
Ամեն անգամ:
***

Ամառ է-Արև,
Տապը նեղում է,
Գետը բարակել,
Բայց իր տեղում է:
Գնամ լողանամ,
Զովանամ տապից,
Վաղն ինչ իմանամ
Ջուր կմնա ինձ:

ՆՈՒՌ

 

 

Իմ կեղևի ներսում
Օրերն են բոլորում,
Հատիկներիս դարսում
Տարին է կլորվում:
Կեղև ունեմ կարմիր,
Կարմիր են հատերս,
Ես միրգ եմ հատընտիր,
Գուշակիր անունս: ա ինձ:
***

ՔԱՄԻ
Նստած տեղից երբ ելավ,
Փոշու ամպ հանեց,
Ինչ որ ճամփին իր գտավ`
Իրեն չպահեց:
*****

հեղ՝     ՀԱՍՄԻԿ ԱՋԱՄՅԱՆ

http://hasmik-ajamyan.do.am/